Wij gebruiken cookies om uw bezoek aan onze website aangenamer en gebruiksvriendelijker te maken. Door onze website te bezoeken, aanvaardt u onze cookies. U kunt op elk moment en wanneer u dat wenst de instellingen voor cookies wijzigen.
› Meer weten over cookies › Aanvaarden

 Brand Finance Global 500

Allianz nr. 1 verzekeringsmerk ter wereld

Allianz nr. 1 verzekeringsmerk

Volgens de jaarlijkse Brand Finance Global 500 is Allianz voor het derde jaar op rij het nummer één verzekeringsmerk ter wereld. Brand Finance is een Brits bureau dat gespecialiseerd is in de waardering van verschillende merken wereldwijd. Elk jaar testen zij de grootste merken en hun bijbehorende waarden, om er zo de meest invloedrijke uit te halen.

Meer info (in het Engels)

Allianz in de top 50

Allianz is het enige verzekeringsmerk dat in de top 50 staat. De stabiele resultaten en de positieve vooruitzichten van Allianz werden door Brand Finance beschouwd als de belangrijkste factoren in de goede beoordeling van de merkwaardering van Allianz. Door de focus op klanttevredenheid (customer centricity) en digitalisering (digital by default) staat Allianz op nummer één in zijn sector en op de 43e plaats van alle merken ter wereld. Brand Finance heeft uitgerekend dat onze merkwaarde met 8,1% gestegen is tot 18,6 miljard euro. Een prachtig resultaat!

Raadpleeg de volledige lijst om te weten welke merken Allianz achter zich laat