Wij gebruiken cookies om uw bezoek aan onze website aangenamer en gebruiksvriendelijker te maken. Door onze website te bezoeken, aanvaardt u onze cookies. U kunt op elk moment en wanneer u dat wenst de instellingen voor cookies wijzigen.
› Meer weten over cookies › Aanvaarden

Woning

Je grootelektro in panne?

Je grootelektro in panne?

Met de woonverzekering Home Plan Xpert van Allianz krijgt u 3 jaar extra garantie op uw groot elektro van minstens 400 euro (incl. taksen), bovenop de fabrieksgarantie van 2 jaar.

2+3 jaar garantie op uw grote elektrotoestellen

  • Een rechtstreeks bijstandsnummer dat 24/7 bereikbaar is: 02/773.61.37.
  • Herstelling zonder franchise
  • Terugbetalling bij totaal verlies

Interne oorzaak?

Doe een beroep op Allianz Global Assistance

Foutief gebruik?

Niet verzekerd

Externe oorzaak?

Contacteer uw makelaar

Vervolgstappen voor een elektrotoestel in panne

  1. Neem contact op met Allianz Global Assistance 24/7 bereikbaar +32(0)2 773.61.37
  2. Eerste diagnose per telefoon
  3. Een erkende hersteller belt je binnen 24u voor een afspraak
  4. Gratis schadebestek en herstelling van uw toestel. Bij totaal verlies* krijg je een vergoeding van max; 2000euro (aankoopwaarde -10%/jaar voor slijtage)
  5. Je krijgt een tussenkomstmelding van Allianz Global Assistance

*als de herstelling technisch onmogelijk is of duurder uitvalt dan de aankoopwaarde verminderd met 10%/jaar voor slijtage.

Voorwaarden

Verzekerde elektrotoestellen

Kookplaten, ovens, micro-ovens, vaatwassers, wasmachines, droogkasten, dampkappen, koelkasten en diepvriezers.

Originele aankoopfactuur

  • De waard van uw toestel bedraagt minstens 400 euro (incl. taksen).
  • Uw toestel is aangekocht in de Europese Unie.

Elektrotoestel tussen 2 en 5 jaar oud

  • Uw toestel is jonger dan 2 jaar en valt onder de wettelijke fabrieksgarantie: contacteer de fabrikant of verkoper
  • Uw toestel is ouder dan 5 jaar: u geniet geen garantie meer.

Oorzaak is intern defect

  • Een panne door foutief gebruik is niet verzekerd.
  • Een panne door een externe oorzaak zoals waterschade, blikseminslag of brand? Contacteer uw makelaar om te bekijken of dit schadegeval verzekerd is.

Raadpleeg alle voorwaarden van deze garantie