Dare to dream!

​​
Accidents du travail 

En wat is jouw droom? 

Sluit je ogen en en denk aan een van je dromen.  Je gekste, je grootste droom... Ok? Hou die goed in gedachten en vertel er ons over op onze Facebookpagina. En wie weet maakt Allianz jouw droom waar in partnerschap met de Sponsoring van Anderlecht.
Mijn droom delen​

 ​

Dare to dream

test  
Allianz is sedert vorig jaar de Europese partner van RSCA en doet er alles aan om de fans op het voorplan te brengen. De unieke campagne Dare to dream ondersteunt dat streven, want vorig seizoen al zagen drie fans hun droom werkelijkheid worden. Een nieuw seizoen betekent een nieuwe editie van Dare to dream en dus ook een nieuwe kans om je dromen waar te maken.

Allianz wil zo de mooie emoties en het verbindende van de sport benadrukken. Wij staan vol bewondering voor de band die een fan heeft met zijn club en zijn passie. Dare to dream laat je dromen en geeft je de kans volledig in het spel op te gaan en eindeloze mogelijkheden te zien.

Praktisch kan je via de Facebookpagina Dare to dream je droom in verband met Sporting Anderlecht doorgeven. Of het nu om eerder bescheiden of echt te gekke dromen gaat, ze worden allemaal bekeken door een jury die er een aantal uithaalt om het onmogelijke mogelijk te maken. 

Jessica en Diego en hun Europese droom

Als opener van deze nieuwe editie van Dare to dream, heeft Allianz met RSCA de droom van Jessica en Diego waargemaakt.
Een ontroerde mama en een overdonderde jongen konden met de volledige ploeg mee naar Bratislava.
Tussen de wedstrijd, de trainingen en de handtekeningen door beleefden Diego en zijn mama drie onvergetelijke dagen.

RSCA en Allianz, een partnerschap op mensenmaat

test  

Allianz is een van de belangrijkste partners van RSCA en shirtsponsor in de UEFA-competitie. 
Wij willen op die manier onze naambekendheid in België vergroten en onze positie als verzekeraar op de Belgische markt bij het grote publiek versterken.
Naast onze visibiliteit op de truitjes bij Europese wedstrijden en in het stadion bij matchen van de Jupiler League, maken wij ook werk van diverse campagnes op de sociale netwerken van RSC Anderlecht en Allianz.

En om ervoor te zorgen dat het partnerschap evolutief en doeltreffend blijft, coördineert Allianz ook een reeks stadionactivaties en campagnes die emoties oproepen, banden scheppen en verrijkende menselijke ervaringen opleveren.
Dare to dream sluit daar perfect bij aan.​



​​​​​​​​​​​​