Wij gebruiken cookies om uw bezoek aan onze website aangenamer en gebruiksvriendelijker te maken. Door onze website te bezoeken, aanvaardt u onze cookies. U kunt op elk moment en wanneer u dat wenst de instellingen voor cookies wijzigen.
› Meer weten over cookies › Aanvaarden

 Je feedback

Je feedback

Feedback

We doen ons uiterste best om een optimale dienstverlening te geven.

Ben je echter niet tevreden of wens je ons een belangenconflict te melden?

Bel ons op 02/214.77.36 (bereikbaar tussen 9u en 17u) of mail ons op het e-mailadres complaintscustomer@allianz.be

Binnen de drie werkdagen ontvangt u een reactie op uw mail. Het is de bedoeling om binnen een termijn van twee weken (tot max. vier weken) een antwoord te geven op uw vragen/klachten. Vergt het meer tijd, dan laten wij je dat weten.

Heb je suggesties of opmerkingen om onze dienstverlening nog te verbeteren?

Laat het ons weten.

Contacteer ons

Ben je nog steeds niet tevreden na het antwoord van onze dienst Klachtenbeheer?

Dan kan je contact opnemen met de Ombudsman van de Verzekeringen:

de Meeûsplantsoen 35, 1000 Brussel
Tel. 02/547.58.71 - Fax 02/547.59.75
info@ombudsman.as
http://www.ombudsman.as

Allianz Benelux is als verzekeraar immers verplicht deel te nemen aan een procedure van buitengerechtelijke regeling van consumentengeschillen. De Ombudsdienst van de Verzekeringen is een gekwalificeerde entiteit om een oplossing te zoeken voor een verzekeringsgeschil buiten het gerechtelijk systeem om.

 

Een inlichting nodig?

Heb je een vraag over een lopend contract, een product, een dienst of een nieuw contract, neem dan gerust contact op met jouw makelaar. Allianz brengt haar producten en diensten immers exclusief via professionele makelaars op de markt. Ook om een offerte aan te vragen kan je jouw makelaar contacteren.

Vind een makelaar in je buurt