Allianz lanceert vernieuwende waarborg in woonverzekering.

Invest for Life3A: Toprendementen voor onze verzekerden

Brussel, 20 januari 2014

Allianz bevestigt als betrouwbare en stabiele partner

• Invest for Life Dynamic3A biedt voor 2013 een uitstekend totaal rendement van 3,15%(1) , een gemiddelde van 3,79%(2) over de voorbije 5 jaar. Invest for Life Dynamic3A is een beleggingsproduct met kapitaalgarantie op einddatum.
  • Invest for Life3A biedt een rendement van 2,75%(1), een gemiddelde van 3,62%(2) over de voorbije 5 jaar. Invest for Life3A is een product met kapitaalgarantie en een gewaarborgde intrestvoet die op dit moment 1,00%(3) bedraagt.

De uitstekende rendementen 2013 van het gamma Invest for Life bevestigen opnieuw de positie van Allianz als betrouwbare en stabiele partner voor de makelaar in verzekeringen. Met dit aanbod biedt Allianz een oplossing voor de lage rentestanden op spaarboekjes en in het geval de klant zijn geld op langere termijn wil investeren.

Bovendien: Om het nieuwe jaar te beginnen biedt Allianz tot 15 maart 2014 de premietaks van 2,00% aan voor alle stortingen op contracten Invest for Life Dynamic3A en Allianz Invest.

Allianz Invest is een gemengd product dat de combinatie maakt tussen een belegging in gewaarborgd kapitaal (Tak21 – Invest for Life Dynamic3A) en een belegging in Tak23-fondsen.

(1) Onder voorbehoud van goedkeuring door de Algemene vergadering van aandeelhouders.
Rendementen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
(2) De rendementen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
(3) Gewaarborgd rendement op jaarbasis, op elk moment wijzigbaar voor nieuwe stortingen in functie van de marktevolutie.

Wie is Allianz?

Allianz is een wereldleider in verzekeringen en financiële dienstverlening, met een aanwezigheid in meer dan 70 landen en meer dan 144.000 medewerkers in dienst van 78 miljoen klanten.

In België is Allianz een belangrijke marktspeler in verzekeringen BOAR en Leven (Voorzorg en Beleggingen). Via de makelaars in verzekeringen biedt Allianz er een brede waaier diensten voor particulieren, zelfstandigen, KMO’s en grote ondernemingen.