Verzekeringstrofeeën Decavi non-Life

Allianz wint 3 Decavi-trofeeën

3 trophées Decavi non vie

Woensdag 27 april werden de Verzekeringstrofeeën Decavi non-Life uitgereikt. Ze belonen de beste producten van het voorbije jaar in verschillende categorieën belonen.

Ook dit jaar wint Allianz 3 trofeeën.

Trofee voor de beste "Brandverzekering (multirisico's woning, eenvoudige risico’s)"

Home Plan Xpert

Home Plan Xpert wordt voor het vierde jaar op rij bekroond omwille van de uitstekende dekkingen, de waarborg 2+3 op groot elektro, het zeer scherpe tarief en de nieuwe mobiele applicatie Home Plan Broker Xpertise, waarmee de makelaar de woning kan evalueren en de offerte in realtime aan de klant bezorgen.

De Trofee "Digitaal voor particulieren"

Allianz Connect app

De Allianz Connect app is nog maar pas gelanceerd en wint al een prijs! Wanneer onze klanten Car Plan door pech of een ongeval aan de kant staan met hun voertuig, krijgen zij snel hulp, waar zij ook zijn. De gps-locatie en hun gegevens worden rechtstreeks naar Allianz Global Assistance doorgestuurd, zo kan men rekenen op een razendsnelle bijstand. Naast de praktische en ludieke functionaliteiten, hebben zij ook altijd de gegevens van hun makelaar bij de hand.

Trofee voor de "Beste reclamecampagne"

Reclamecampagn Allianz

Durf gerust. Met Allianz aan je zij.

Onze reclamecampagne is in november van start gegaan in het kader van onze nieuwe merkpositionering. De manier waarop Allianz zich positioneert binnen de sector is vernieuwend. Met onze slogan ‘Durf gerust. Met Allianz aan je zij.’, willen wij de consumenten laten weten dat ze het leven kunnen leiden dat ze willen en de belangrijke beslissingen kunnen nemen in hun leven. Allianz wil de betrouwbare partner zijn die, samen met de makelaar, naast hen staat.